Onni täyttää tänään 16.7.15 viisi vuotta. Onni on tullut minulle kaksi vuotta sitten syksyllä. Aika on mennyt äkkiä. Onnista on kehkeytynyt hyvä ratsu ja se on koulutuksellisesti ikäistään edellä vaikka se vieläkin liikkuu vain neljä kertaa viikossa. Yritän panostaa tekemisen laatuun eikä niinkään määrään kun kyseessä on nuori hevonen. 

Onni on loistava pakkaus. Se on nopea oppimaan ja palvelualtis. Mahtava yhdistelmä ja tämän takia Onnin kanssa tuloksia on tullut nopeasti. Onnia on nyt ratsastanut vuokraajakin kerran viikossa. Taitava juniori. Onni on käyttäytynyt moitteettomasti. Ilmeisesti se on hoksannut että muidenkin kanssa voi tehdä töitä kuin vain minun. Olen saanut vähän enemmän aikaa muille projekteille kuin hevostelulle.

Unelmiaan pitää tavoitella ja tehdä ne todeksi jos se suinkin vain on mahdollista. Minä ostin lämminverisen hevosen vaikka niistä aina sanotaan etteivät ne voi olla hyviä ratsuja. Olen eri mieltä, kaikista hevosista tulee hyviä ratsuja jos ne vain siihen oikein koulutetaan ja niillä on rakenne sellainen joka mahdollistaa ratsuna toimimisen. Onni on tästä hyvä esimerkki.

WP_20150710_17_04_01_Pro.jpg